torsdag den 3. juli 2014

Nye tider – Nye muligheder - Stærkt social analyseværktøj direkte i din CRM

Microsoft har fornylig lanceret en ny udgave af deres CRM som indeholder mange effektive funktioner.

En af de interessante muligheder går under betegnelsen Social Listening  som gør det muligt for personer på tværs af en organisation at trykke sig ind i samtalen på de sociale medier. Det er en ny analysetjeneste, der gør det muligt for din organisation at overvåge sociale mediekanaler som Twitter og Facebook. Brug Social Listening til globalt at holde styr på produkter, mærker, konkurrenter og kampagner og få en grundlæggende forståelse af dine kunder og din forretning i realtid på tværs af de sociale medier.
Lad mennesker med de samme interesser mødes
Lyt til dine kunder og levér en bedre oplevelse

Med Social Listening kan du søge på nettet for at finde ud af, hvad folk siger om dit firma og dine produkter. Du kan holde øje med diverse synspunkter på tværs af kanaler, identificere de vigtigste influenter, holde dig ajour med de nyeste oplysninger og tendenser, få indblik i konkurrencen med mere. Prøv det selv. Få en 30 minutters session til prøveversionen, hvor du selv kan udforske oplevelsen. God fornøjelse.

Du kan til enhver tid kontakte mig på sde@abakion.com hvis du har brug for yderligere information.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar